Nerför nerför!

Önskar jag kunde mena det.. :(

Inatt sov vi pa ett ställe som vi inte visste vad det heter, da vi förmodligen var för trötta för att uppfatta skyltarna. Idag har vi cyklat runt 8 mil till Hof, och ligger pa ett nice hotell har. Nu ska vi dra ut och äta en köttbit, och sedan ska vi försöka hitta ett biljardbord. Efter det blir det nog en pratstund med john blund..

Det har varit backit som tusan idag. Bade upp och ner, tyvärr.. Mest upp.. Jacob cyklade in i ett staket ocksa. =) Men det gick bra!

Imorgon ser vi fram emot manga nya branta backar. Noooot!

Tschüs! (eller nat)

Kommentarer
Postat av: ida

way to go!! fast kanske inte in i fler staket ;) puss och kram!

2011-08-10 @ 19:20:56
Postat av: Sofia i hembageriet!

Bra kämpat killar!! I det här tempot är ni ju strax framme. Vill bara varna för att det kommer komma en bergskedja vid namn Alperna. Har själv aldrig varit där, men har fått för mig att det kan vara aningens backigt där.. Så njut av dem lagom stora uppförsbackarna, det kan bli värre.. Hade ni varit hemma skulle jag bjudit er på tårta, nu när det för en gångs skull bakas i hembageriet. Men klarar ni av att ta er till Rom på cykel så lovar jag att baka en ny tills ni kommer hem! Cyklar ni hem förresten?? =) Fortsätt trampa!! Många kramar Sofia

2011-08-10 @ 19:28:45
Postat av: Barbro o Christer

Kämpa på!

Tänker på era strapatser när jag ligger här på rygg och tittar på golf på teven. Blir lite inspirerad. Funderar på om jag skall pumpa cykeln i morgon och cykla till Alma o Olle.

Hörs! Barbro o Christer

2011-08-12 @ 22:48:52
Postat av: Syster Emma

Tjena pågar!

Hoppas ni har det fint på era cykelsadlar. Tänker på er och har själv trampat litegrann idag. Men tack o lov inte över några bergskedjor. Har dessutom hört att det finns något som kallas för flygplan som faktiskt stannar till i Italien för på- och avstigning. Kan vara ett tips till nästa gång kanske =) Håll modet uppe! Efter uppförbackar kommer nerförbackar. Kramar

2011-08-13 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0