Regn och rusk = Plockepinn

Hej :D

Idag har det regnat sa vi har statt still i Neumarkt. Ganska chill! Första heldagen som vi inte cyklar, skönt!

Vi har ätit glass och spelat plockepinn, Jacob vann :D
Ikväll väntar mat och sen vila inför imorgon. Vi satsar pa Ingolstadt och kanske München.

Igar var en riktigt skit dag, tur att allt kommer samtidigt! Vi togen genväg som blev bra mycket längreoch sen fick Tobbe tva punkteringar inom loppet av fyra minuter. Vi har smörjt kedjan med nagot dyrt mög sem är till motorcyklar, funkar bättre än inget...

Nu ska vi spela lite biljard och äta lite krubb.

Ha det fint!
toffe och jac

Kommentarer
Postat av: Antonia

Mina fin fina vänner! Tänker på er! Låter som ni har det toppen! Njut av dagen och ladda för morgondagen! Lustigt att jag också ätit glass och spelat plockepinn idag. När ni kommer hem kan vi fira med glass från Ricardo och ett parti plockepinn. Ta hand om er och kämpa på. Vill att ni kommer hem hela! Då kommer det bli kalad må ni tro!

Kram BigMama

2011-08-13 @ 19:29:49
Postat av: Sofia und Nico

Hejaheja! Snart framme ju...:) Kämpa på så blir det fest(nico) Ich bin einem kartoffel Ciooo

2011-08-13 @ 19:30:45
Postat av: Cissi

Tjena! Jag kan typ inte fatta att ni verkligen gör det! Men hallå eller.. Blir det inga pics, så man få se något utav världen? ;) Kämpa på, vi tänker på er härhemma :D

Pussen och kramen från Cissi! :D

2011-08-14 @ 12:00:40
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Kusin Malin

OJ, OJ, OJ, va ni är GALNA! trodde först att mamma drev med mig när hon berättade om din cykelrutt, fast på ngt vis blev jag inte förvånad. Hoppas ni har de bra, kul o följa er här på bloggen. Kram o lycka till!!!!!!!

2011-08-14 @ 15:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0